Υποχρεωτικά με κάρτα αγορές ίσες με το 1/3 του εισοδήματος

Ημερομηνία:

Το Επιμελητήριο Πρέβεζας ενημερώνει ότι με εγκύκλιο της ΑΑΔΕ γίνεται γνωστό ότι οι φορολογούμενοι θα πρέπει να προχωρήσουν σε ηλεκτρονικές πληρωμές ίσες με το 1/3 του εισοδήματός τους αν δεν θέλουν να έρθουν αντιμέτωποι με έξτρα φόρο.

Όλοι οι φορολογούμενοι θα πρέπει φέτος να ξοδέψουν μεγαλύτερο ποσοστό του εισοδήματός τους με πλαστικό χρήμα – πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες – προκειμένου να μην χρεωθούν με πρόσθετο φόρο. Η εγκύκλιος της ΑΑΔΕ ρυθμίζει τις τελευταίες λεπτομέρειες και προβλέπει ότι το 30% του συνολικού εισοδήματος κάθε φορολογούμενου πρέπει να δαπανηθεί με πλαστικό χρήμα. Εάν δεν συμβεί αυτό τότε προκύπτει πρόσθετος φόρος 22%.

Για παράδειγμα, ένας φορολογούμενος με ετήσιο εισόδημα 20.000 ευρώ, πρέπει να δαπανήσει τουλάχιστον 6.000 ευρώ με τις πιστωτικές ή χρεωστικές του κάρτες. Αν δαπανήσει 5.000 ευρώ θα χρεωθεί με πρόσθετο φόρο 220 ευρώ.

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ανοιχτή πολιτική εκδήλωση του ΠΑΣΟΚ στην Πρέβεζα με θέμα το κυβερνητικό πρόγραμμα

Η Νομαρχιακή Επιτροπή Εκλογικού Αγώνα Πρέβεζας του ΠΑΣΟΚ –...

Η Μικτή Χορωδία Πρέβεζας «Αρμονία» υποδέχεται νέα μέλη!

Αυτή την περίοδο αναζητούμε κυρίως νέες και νέους έως...

ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ 11/10 στις 20:00 στο Cine Κοκκινιά «Στη Φωλιά του Κούκου» (One Flew Over the Cuckoo’s Nest, 1975)

Θεματική:" Εξέγερση και ατομική ελευθερία" στα πλαίσια της Παγκόσμιας...