Δεύτερο κρούσμα κορονοϊού – Πρόκειται για 44χρονη γυναίκα

Ημερομηνία:

Πρόκειται για μία 44χρονη Πρεβεζιάνα η οποία εισήχθη με συμπτώματα πνευμονίας στο Νοσοκομείο “Χατζηκώστα” στα Ιωάννινα. Από την πρώτη στιγμή αντιμετωπίστηκε ως ύποπτο κρούσμα, νοσηλεύτηκε σε ειδικό θάλαμο του Νοσοκομείου και υποβλήθηκε το τεστ. Σήμερα το μεσημέρι το τεστ βγήκε θετικό στον κορωνοϊό και αποφασίστηκε η διακομιδή της γυναίκας στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, ως Νοσοκομείο αναφοράς.

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Συνελήφθη για καλλιέργεια και κατοχή ναρκωτικών σε περιοχή της Πρέβεζας

Στη σύλληψη ενός ατόμου προχώρησαν το πρωί της Δευτέρας...

Αναβίωσε το έθιμο του Αη Γιάννη του Ριγανά στον Λούρο – Μικροί και μεγάλοι πήδηξαν πάνω από τις φωτιές (video)

Μια όμορφη βραδιά γεμάτη παράδοση, αναμνήσεις και καλοκαιρινή διάθεση...