Τρίτη, 21 Μαΐου 2024, 4:45

Κέρκυρα: Παρέλυσε νοσηλεύτρια ύστερα από τον δεύτερο εμβολιασμό με το εμβόλιο

Μια νοσηλεύτρια που έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου, στο νοσοκομείο της Κέρκυρας, παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre. Δεν έχει εξακριβωθεί αν συνδέεται με το εμβόλιο.

Η νοσηλεύτρια έχει υποβληθεί σε αξονική, η οποία ήταν καθαρή κι εξετάζεται νευρολογικά να δουν τι έχει συμβεί. «Εχουν παραλύσει τα κάτω άκρα της», όπως αποκάλυψε στο Open TV και στην «Ωρα Ελλάδος» ο πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος και το επιβεβαίωσε και ο διοικητής της 6ης ΥΠΕ, Γιάννης Καρβέλης.

Πρόσθεσε πως: «Εχει κάνει και τις δύο δόσεις εμβολίου, κι αμέσως μετά τη δεύτερη δόση σήκωσε πυρετό, είχε αφόρητους πόνους, ένιωσε παραλυσία και πήγε στο νοσοκομείο, όπως μου είπε ύστερα από επικοινωνία που είχα μαζί της».

Ο διοικητής της 6ης ΥΠΕ, Γιάννης Καρβέλης επιβεβαιώνει την ύπαρξη του περιστατικού όπως τόνισαν οι ρεπόρτερ του Open TV, όμως οι γιατροί εκεί δεν έχουν πει ξεκάθαρα αν είναι παρενέργεια του εμβολίου.

Πρόκειται για μία 40χρονη νοσηλεύτρια, μητέρα δύο παιδιών.

Για το συμβάν έχει ενημερωθεί και ο Βασίλης Κικίλιας.

Πηγή:ethnos.gr

Προηγούμενο Άρθρο

Σαν σήμερα 11 Φεβρουαρίου

Επόμενο Άρθρο

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Συλλυπητήριο μήνυμα για την Χρυσούλα Μπαλτά – Λαμπρακούλη

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...