Δεύτερο κρούσμα κορονοϊού – Πρόκειται για 44χρονη γυναίκα

Ημερομηνία:

Πρόκειται για μία 44χρονη Πρεβεζιάνα η οποία εισήχθη με συμπτώματα πνευμονίας στο Νοσοκομείο “Χατζηκώστα” στα Ιωάννινα. Από την πρώτη στιγμή αντιμετωπίστηκε ως ύποπτο κρούσμα, νοσηλεύτηκε σε ειδικό θάλαμο του Νοσοκομείου και υποβλήθηκε το τεστ. Σήμερα το μεσημέρι το τεστ βγήκε θετικό στον κορωνοϊό και αποφασίστηκε η διακομιδή της γυναίκας στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, ως Νοσοκομείο αναφοράς.

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ανάπτυξη Τώρα: Ζητά θεσμικό έλεγχο και δημόσιες απαντήσεις για υπόθεση κοινόχρηστου χώρου

Το σκάνδαλο με τις Πολεοδομίες, που απασχολεί τις τελευταίες...

Σπύρος Κυριάκης: Συνάντηση με τον Υπουργό Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη

Χθες είχα τη χαρά να συναντηθώ με τον Υπουργό...