Το ΕΚΑΒ έκοψε την Βασιλόπιτα παρουσία του Νίκου Γεωργάκου

Ημερομηνία:

Την κοπή της Βασιλόπιτας πραγματοποίησε για το 2023 το προσωπικό του ΕΚΑΒ Πρέβεζας το απόγευμα του Σαββάτου, παρουσία του δημάρχου Πρέβεζας Νίκου Γεωργάκου, του αντιδημάρχου Δ.Ε Λούρου Νίκου Παγγέ καθώς και του διευθυντή της διοίκησης του ΕΚΑΒ Ηπείρου Μιχάλη Τσοβίλη.

Ο δήμαρχος αφού ευχαρίστησε για την πρόσκληση το προσωπικό του ΕΚΑΒ Πρέβεζας, τους ευχήθηκε Καλή Χρονιά με υγεία σε αυτούς και τις οικογένειές τους και καλή δύναμη στο σπουδαίο έργο που κάνουν πράττοντας το καθήκον τους με αυταπάρνηση και επαγγελματισμό, ευρισκόμενοι πάντα στην πρώτη γραμμή της προσφοράς προς τον συνάνθρωπό τους.

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Συνελήφθη για καλλιέργεια και κατοχή ναρκωτικών σε περιοχή της Πρέβεζας

Στη σύλληψη ενός ατόμου προχώρησαν το πρωί της Δευτέρας...

Αναβίωσε το έθιμο του Αη Γιάννη του Ριγανά στον Λούρο – Μικροί και μεγάλοι πήδηξαν πάνω από τις φωτιές (video)

Μια όμορφη βραδιά γεμάτη παράδοση, αναμνήσεις και καλοκαιρινή διάθεση...