Έκαναν το 2 στα 2 οι κορασίδες της Νικόπολης

Ημερομηνία:

Το 2 στα 2 έκανε η ομάδα των κορασίδων της Νικόπολης, η οποία κατάφερε και κέρδισε τον Αίολο Μυτιλήνης με 58-27 για την Β’ φάση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κορασίδων, αγώνας που έγινε στο γήπεδο Βασιλικού στην Χαλκίδα.

Τα κορίτσια του Κώστα Αντύπα βρίσκονται ένα βήμα πριν το ”χρυσό” εισιτήριο που οδηγεί στις 8 καλύτερες ομάδες της Ελλάδας, αφού πρέπει να κερδίσουν και την ομάδα του Ολυμπιακού Βόλου, παιχνίδι που γίνεται το μεσημέρι της Κυριακής.

Η ομάδα της Νικόπολης έχει ως εξής:

Σ.Κ Νικόπολη (Αντύπας-Σταμάτη): Μπάμπη, Λιάλιου, Κωστή, Σουλιώτη, Μικρούλη, Γκοράτσα, Φλωρά-Καχριμάνη, Παππά, Ρεμεντζα, Τούση, Μπάκα, Ντάτσα-Μαστρογιάννη.


Ακολουθήστε το onprevezanews.gr στο Facebook και στο Instagram

Διαβάστε πρώτοι τις ειδήσεις στο Google News


 

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Συνελήφθη για καλλιέργεια και κατοχή ναρκωτικών σε περιοχή της Πρέβεζας

Στη σύλληψη ενός ατόμου προχώρησαν το πρωί της Δευτέρας...

Αναβίωσε το έθιμο του Αη Γιάννη του Ριγανά στον Λούρο – Μικροί και μεγάλοι πήδηξαν πάνω από τις φωτιές (video)

Μια όμορφη βραδιά γεμάτη παράδοση, αναμνήσεις και καλοκαιρινή διάθεση...