Ο Δήμος Πρέβεζας ενημερώνει τους δημότες, των οποίων οι κατοικίες επλήγησαν από τις πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν στις 9 και 10 Αυγούστου 2025, ότι μπορούν να υποβάλουν αίτημα για παροχή οικονομικής ενίσχυσης πολιτών που πλήττονται από φυσικές καταστροφές, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 33862/2019 ΚΥΑ (ΦΕΚ 1699/Β/2019) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
📍 Σημεία υποβολής:
Γραφείο πρωτοκόλλου Δήμου Πρέβεζας,
🕓 Προθεσμία:
Η προθεσμία για την υποβολή των αιτημάτων λήγει στις 24/09/2025 (45 ημέρες από την ημερομηνία του συμβάντος).
🔹 Απαιτούμενα δικαιολογητικά:
- Αίτηση δικαιούχου ή εξουσιοδοτημένου προσώπου (παρέχεται υπόδειγμα από τον Δήμο)
- Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας
- Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος (Ε1) τελευταίου φορολογικού έτους
- Δήλωση Στοιχείων Ακινήτων (Ε9) τελευταίου φορολογικού έτους, για τις περιπτώσεις ιδιόκτητης κατοικίας
- Δελτίο επανελέγχου της Γενικής Διεύθυνσης Αποκατάστασης Επιπτώσεων
- Φυσικών Καταστροφών (ΓΔΑΕΦΚ) της Γενικής Γραμματείας Αποκατάστασης
- Φυσικών Καταστροφών και Κρατικής Αρωγής, εφόσον έχει διενεργηθεί αυτοψία από την ΓΔΑΕΦΚ
- Βεβαίωση Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, όταν δεν υπάρχει δελτίο αυτοψίας
- Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης (για πολύτεκνους)
Τα άτομα με αναπηρία, που λαμβάνουν επίδομα πρόνοιας από τα εφαρμοζόμενα προγράμματα του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης να προσκομίσουν: α) απόφαση έγκρισης χορήγησης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ, β) βεβαίωση χορήγησης επιδόματος αναπηρίας.
Εξουσιοδότηση, εάν οι δικαιούχοι είναι περισσότεροι του ενός.
ℹ️ Πληροφορίες:
Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, μπορείτε να απευθύνεστε στο Τμήμα Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Πρέβεζας.
Υπεύθυνος Επικοινωνίας:
🔹 Δημήτρης Ντόντορος, Τζίμας Παναγιώτης
📞 2682026614 -2682026891
Δείτε τα απαραίτητα έγγραφα και κατεβάστετα: