Ολοκλήρωση έργου αποχέτευσης ομβρίων στο Καναλάκι

Ημερομηνία:

Ολοκληρώνεται και παραδίδεται άλλο ένα έργο που αφορά την αποχέτευση ομβρίων υδάτων στην πόλη του Καναλακίου και συγκεκριμένα την οδό Ελευθερίου Βενιζέλου. Η παρέμβαση αυτή αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου προγράμματος δράσεων που θα συνεχιστούν στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, με στόχο την σταδιακή εξάλειψη των προβλημάτων που ταλαιπωρούν εδώ και πολλά χρόνια τους κατοίκους σε διάφορες περιοχές της πόλης.

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Με μεγάλη συμμετοχή η καλοκαιρινή γιορτή του Βρεφονηπιακού Σταθμού Θεσπρωτικού

Μέσα σε κλίμα χαράς, συγκίνησης και αισιοδοξίας πραγματοποιήθηκε την...

Η «Ανάπτυξη Τώρα» κατέθεσε γραπτή πρόταση για τον ανδριάντα του Θρασύβουλου Τσακαλώτου στην πλατεία Ναβαρίνου

Η δημοτική παράταξη «Ανάπτυξη Τώρα» κατέθεσε γραπτή τοποθέτηση και...