Μπάχαλο από τους υπεύθυνους της Αθήνας με τα τέσσερα ανήλικα στη Θεσπρωτία

Ημερομηνία:

Το απόλυτο αλαλούμ δημιούργησε για μία ακόμη φορά το κράτος των Αθηνών με τα τέσσερα ανήλικα που βρέθηκαν στην Ηγουμενίτσα και τα δύο είναι θετικά στον Covid-19.

Οι υπηρεσίες του κέντρου –υπεύθυνες κατά τ΄ άλλα να διαχειριστούν τα θέματα της πανδημίας-  κάνουν την ευθύνη για την περίθαλψή τους μπαλάκι χωρίς να είναι σε θέση να δώσουν καμία λύση!

Κάποιοι δε έφτασαν σε σημείο να μιλούν ακόμη και για απέλασή τους από την χώρα!!!

Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, ΕΟΔΥ και άλλοι έχουν καταφέρει μέσα σε λίγες ώρες να δημιουργήσουν ένα απόλυτο μπάχαλο.

Η λύση της μεταφοράς των ανήλικων στο ξενοδοχείο καραντίνας αποκλείστηκε καθώς καμία αρχή δεν μπορεί να αναλάβει την μέριμνα και την φροντίδα.

Έτσι δόθηκε η κατεύθυνση της μεταφοράς τους στο Νοσοκομείο αναφοράς της περιοχής κάτι που και πάλι σκόνταψε στην ανάληψη της ευθύνης.

Μέχρι στιγμής με την στάση τους έχουν δημιουργήσει ένα μεγάλο αδιέξοδο στο οποίο προσπαθούν να δώσουν λύση οι Εισαγγελικές αρχές.

Αρμόδιοι και αναρμόδιοι, υπεύθυνοι και ανεύθυνοι… Δυστυχώς αποδεικνύουν ότι δεν μπορούν να κάνουν το αυτονόητο. Να βρουν τρόπο περίθαλψης τεσσάρων παιδιών για δύο βδομάδες καθώς στην συνέχεια μπορούν να μεταφερθούν σε δομές που λειτουργούν στην χώρα.

Μπορούν όμως να βρουν αρκετούς λόγους για να δικαιολογήσουν την ανεπάρκειά τους…

Αποτέλεσμα είναι να παραμένει άγνωστο αν και που τελικά θα μεταφερθούν και θα φιλοξενηθούν τα τέσσερα ανήλικα.

Πηγή: epiruspost.gr

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η Πρέβεζα που μας αξίζει: Η καθημερινότητα που αγνοείται

Η Πρέβεζα διαθέτει όλα τα εφόδια για να αποτελεί...

Στο Δημοτικό Συμβούλιο Πρέβεζας η πρόταση για ανέγερση ανδριάντα του στρατηγού Θρασύβουλου Τσακαλώτου (video)

Το θέμα της κατασκευής μνημείου – ανδριάντα προς τιμήν...

Τοποθέτηση Κύρλα και Τζοκα εκ μέρους της ΛΑ.ΣΥ στο Δημοτικό συμβούλιο για την τοποθέτηση προτομής του Στρατηγού Τσακαλώτου

Κύρλας Κωνσταντίνος. ΛΑΣΥΤοποθέτηση ανδριάντα «Τσακαλώτου»Αγαπητοί συνάδερφοι σήμερα ως δημοτικό...