Παρασκευή, 3 Μαΐου 2024, 15:52

Η εισήγηση του Παύλου Φραγκούλη στο Περιφερειακό Συμβούλιο με αφορμή τα διόδια Ακτίου και το Τμήμα Λογιστικής στην Πρέβεζα

Η εισήγηση του Παύλου Φραγκούλη στο Περιφερειακό Συμβούλιο με αφορμή της 2 επερωτήσεις για τα διόδια του Ακτίου και τους οδικούς άξονες, αλλά και η παρέμβαση του για το Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής για τις πρόσφατες δηλώσεις της Υφυπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Ζέττας Μακρή.

1) ΔΙΟΔΙΑ ΑΚΤΙΟΥ

Μετά από πρωτοβουλία της παράταξης μας και εμένα του ίδιου στις 30 Ιουνίου 2020 με την υπ’ αριθμ. απόφαση 10/44/30-6-2020 εκδώσαμε ψήφισμα σχετικά με την εκπτωτική πολιτική που πρέπει να εφαρμοστεί για τους κατοίκους, τους αυτοαπασχολούμενος και τους εργαζόμενους της Πρέβεζας και των όμορων περιοχών, στα διόδια της υποθαλάσσιας ζεύξης Ακτίου, με σύνταξη και υποβολή αντίστοιχων προτάσεων προς το αρμόδιο Υπουργείο.

Ειδικότερα ζητήσαμε:

1. Απαλλαγή των μόνιμων κατοίκων του Δήμου Πρέβεζας και των όμορων περιοχών της υποθαλάσσιας σήραγγας από την καταβολή διοδίων.

2. Το αντίτιμο διέλευσης να καλύπτει και την επιστροφή εντός συγκεκριμένου-προκαθορισμένου χρονικού ορίου (π.χ οκτώ ωρών)

3. Καθιέρωση άμεσα «κάρτα ημέρας» με κόστος 50% της κανονικής τιμής διέλευσης για όσους έχουν ένθεν και ένθεν αγροτικές ή άλλες επαγγελματικές δραστηριότητες.

4. Μείωση του κόστους κάρτας πολλαπλών διελεύσεων, με ένταξη στο καθεστώς αυτό και των επαγγελματιών ταξί ή και ενδεχομένως άλλους επαγγελματίες, που υποχρεώνονται να μεταβαίνουν συχνά ένθεν και ένθεν της σήραγγας.

Από την ημέρα εκείνη και ενώ έχουν περάσει 3,5 χρόνια και μετά από αλεπάλληλες ερωτήσεις μου προς το Περιφερειακό Συμβούλιο δεν έχει γίνει κάποια ενέργεια από εσάς και βεβαίως δεν έχει παρθεί κάποια απόφαση από το αρμόδιο Υπουργείο.

Οι κάτοικοι της Πρέβεζας και όσοι εργάζονται και διελαύνουν την υποθαλάσσια σήραγγα συνεχίζουν να πληρώνουν κανονικά το αντίτιμο των διοδίων σε μια εποχή που το κόστος για κάθε νοικοκυριό είναι δυσβάσταχτο.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως και εν μέσω πανδημίας και ενώ όσοι εργάζονταν εκείνη την περίοδο έπρεπε να χαίρουν ιδιαίτερης μεταχείρισης, στην υποθαλάσσια σήραγγα του Ακτίου το αντίτιμο καταβάλλονταν κανονικά.

Η υποθαλάσσια σήραγγα παραδόθηκε στις 28 Ιουνίου 2002, άρα η αποπληρωμή του έργου έχει γίνει.

Η εκπτωτική αυτή πολιτική δεν θελουμε να έρθει σε σύγκρουση με τα συμφέροντα των εργαζομένων στα διόδια, διότι τα χρήματα από τις διελεύσεις των οχημάτων είναι υπεραρκετά για την συντήρηση της σήραγγας, για τους μισθούς των εργαζομένων αλλά και για το κέρδος της εταιρείας.

Η υποθαλάσσια σήραγγα του Ακτίου κατασκευάστηκε για να ενώνει και να διευκολύνει τις μετακινήσεις, με την σημερινή πολιτική που ακολουθείται το μόνο που καταφέρνει είναι να χωρίζει και να ζημιώνει τους κατοίκους των γύρω περιοχών.

Η ερώτηση μου είναι, τι σκοπεύετε επιτέλους να πράξετε όταν στην Ηπείρου αλλά και σε όλη την Ελλάδα κάτοικοι όμορων περιοχών όπου διελαύνουν διόδια έχουν απαλλαγή από την καταβολή του αντιτίμου;

2) ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ

Οι οδικοί άξονες είναι ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τον Νομό της Πρέβεζας.

Όλα αυτά τα χρόνια υπάρχει προβληματισμός και δικαίως από τον Πρεβεζανικο λαό διότι δεν βλέπει κάποια πρόοδο όσον αφορά τις εξελίξεις που δεν υπάρχουν!

Αυτός ο προβληματισμός έγινε έντονη ανησυχία μετά και τις πρόσφατες δηλώσεις του αρμόδιου υφυπουργού υποδομών και μεταφορών κ. Ταχιάου περί λεφτόδενδρων αλλά και το ότι δεν μπορεί να προχωρήσει το θέμα ακόμα με τις υπάρχουσες συνθήκες.

Μέσα σε όλα αυτά ήρθαν κ οι δηλώσεις του κ. Καχριμάνη περί αδικημένης Πρέβεζας,οι οποίες δεν σας καθιστούν άμοιρους ευθυνών διότι βρίσκεστε σε αυτή τη θέση από τη 1/1/2011!

Τη Δευτέρα στις 31/7/2022 έλαβε χώρα στην Πρέβεζα στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου μια προεκλογική εκδήλωση όπου παρουσιάστηκε το Στρατηγικό Σχέδιο της Περιφέρειας Ηπείρου για το τεράστιο πρόβλημα του Νομού Πρέβεζας που έχει να κάνει με τους οδικούς άξονες και την σύνδεση της με τους κυρίους οδικούς άξονες.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης επισημάνθηκε ότι δεν υπάρχει ούτε ξεκάθαρο χρονοδιάγραμμα, ούτε οι απαραίτητες μελέτες αλλά ούτε και η χρηματοδότηση.

Η ερώτηση μου είναι, πότε θα γίνουν γνωστές αυτές οι τρεις βασικές προϋποθέσεις ώστε αυτά τα έργα ουσίας και πνοής θα αρχίσουν να παίρνουν σάρκα και οστά;

Εκτός και αν ετοιμάζετε κάποια παρόμοια εκδήλωση παραμονή των επόμενων αυτοδιοικητικών εκλογών όπως κάνατε με το κάστρο του Αγ. Ανδρέα, όπου έπρεπε να περάσουν 3 θητείες δικές σας για να ξεκινήσουν τα πρώιμα έργα.

3) ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ

Τέλος θα αναφερθώ στο Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής της Πρέβεζας και την μεταφορά του στα Ιωάννινα.

Είναι ένα θέμα το οποίο δεν είναι 100% στην αρμοδιότητα σας αλλά βρίσκεστε στην ίδια κομματική-πολιτική βάρκα με την κυβέρνηση και έχουμε πρόσφατες τις δηλώσεις- ταφόπλακα της Υφυπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Ζέττας Μακρή, η οποία ανάφερε ότι:

“Θα εφαρμόσουμε την απόφαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με τη σύμφωνη γνώμη της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης”.

Πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία και συνεργασία με τους δύο βουλευτές του Νομού ώστε να μην γράψετε μια ΜΑΥΡΗ ΣΕΛΙΔΑ στην ιστορία της Πρέβεζας.

Σας ευχαριστώ.

Με τιμή,

Παύλος Γ. Φραγκούλης

Περιφερειακός Σύμβουλος Π.Ε. Πρέβεζας

ΗΠΕΙΡΟΣ ΟΛΟΝ

Προηγούμενο Άρθρο

Ζητείται λογιστής για μόνιμη απασχόληση

Επόμενο Άρθρο

Άσκηση της Πυροσβεστικής στο Νηπιαγωγείο και Δημοτικό Σχολείο Μεσοποτάμου

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...