Μαζική προεκλογική συγκέντρωση πραγματοποίησέ η Λαϊκή Συσπείρωση Πρέβεζας στο Λούρο το Σάββατο 05/08/23 την οποία παρακολούθησαν δεκάδες κάτοικοι της περιοχής.
Συμπολίτες και συμπολίτισσες , αγαπητοί φίλοι και φίλες
Η αποψινή πρώτη συγκέντρωση της λαϊκής συσπείρωσης για τις εκλογές της τοπικής διοίκησης πρώτου και δεύτερου βαθμού δεν γίνεται τυχαία στο Λούρο.
Ο Λούρος είναι η μεγαλύτερη τοπική Κοινότητα μετά την Πρέβεζα και η περισσότερο λαβωμένη από τους νόμους Καποδίστρια Καλλικράτη και Κλεισθένη που όλα αυτά τα χρόνια ευθύνονται για την υποβάθμιση ολόκληρης της δημοτικής ενότητας. .
Μια περιοχή που επί δεκαετίες έσφυζε κυριολεκτικά από ζωή, που υπήρχε έντονη οικονομική, κοινωνική και πολιτισμική δραστηριότητα, σήμερα τείνει να ερημώσει.
Μια περιοχή που αξιοποιούσε τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα όπως ο κάμπος της Λάμαρης που έδινε δυνατότητα σε χιλιάδες αγρότες και κτηνοτρόφους να αναπτύξουν τον πρωτογενή τομέα, μια πόλη πέρασμα που έδινε την δυνατότητα για εύρεση εργασίας στις μεταφορές και στο εμπόριο. Ο Λούρος υπήρξε διοικητικό κέντρο με αρκετές δημόσιες υπηρεσίες και μια εμπορική αγορά αρκετά σημαντική που εξυπηρετούσε τους χιλιάδες κατοίκους των γύρω χωριών.
Τί έγινε όμως και τα τελευταία 20 χρόνια άρχισε αυτή η πρωτοφανή παρακμή. Ποιες αιτίες οδήγησαν στην σημερινή κατάσταση;
Εμείς ως Λαϊκή Συσπείρωση θεωρούμε πως η απάντηση είναι προφανή και πως δεν είναι άλλη από την πολιτική λογική που θέλει τον Δήμο να λειτουργεί με όρους επιχείρησης και ταυτόχρονα να μην λειτουργεί με αυτοδιοικητικά, δηλαδή βάζοντας μπροστά τις ανάγκες του ντόπιου πληθυσμού αλλά με όρους τοπικής διοίκησης δηλαδή ως ένα βραχίονα του κράτους στις τοπικές κοινωνίες που υλοποιεί την όποια κυβερνητική πολιτική ή τις όποιες κατευθύνσεις της ΕΕ.
Τί εννοούμε όμως όταν λέμε πως ένας Δήμος λειτουργεί με όρους επιχείρησης; Τί σημαίνει πως ένας Δήμος είναι το μακρύ χέρι του κράτους;
Είναι πολύ απλό. Ένας Δήμος δουλεύει με επιχειρηματικούς όρους όταν έχει ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς. Δηλαδή όταν τα έσοδά του που προέρχονται από την κρατική χρηματοδότηση και τα ανταποδοτικά τέλη, δεν πρέπει να υπολείπονται των εξόδων. Αν τώρα λάβουμε υπ’ όψη πως η κρατική χρηματοδότηση φτάνει περίπου για την μισθοδοσία τότε οι υπηρεσίες που παρέχει ένας Δήμος επιχείρηση έχουν όλες το χαρακτήρα της ανταποδοτικότητας. Δηλαδή ότι πληρώνεις παίρνεις. Ή για να ακριβολογούμε ότι ξαναπληρώνεις παίρνεις γιατί για όλες αυτές τις υπηρεσίες έχουμε ήδη πληρώσει μία φορά με τις φορολογικές εισφορές.
Για παράδειγμα. Θέλει ένας γονέας να στείλει το παιδί του Ωδείο να μάθει ένα μουσικό όργανο; Θα πρέπει να πληρώσει για να είναι το Ωδείο βιώσιμο ως επιχείρηση γιατί εάν το Ωδείο δεν είναι βιώσιμο με όρους επιχείρησης θα κλείσει.
Τί σημαίνει πρακτικά αυτό; Σημαίνει πως ένα παράρτημα Ωδείου στο Λούρο επειδή σε μία αρχική φάση πιθανά θα λειτουργούσε με ζημία μέχρι να εδραιωθεί και να πηγαίνει ένας σταθερός αριθμός παιδιών κάθε χρόνο θα λειτουργούσε με ζημία άρα είναι θα ήταν οικονομικά ασύμφορο τουτέστιν δεν θα πρέπει να έχει Ωδείο ο Λούρος και κατά συνέπεια τα παιδιά της εδώ Δημοτικής ενότητας είναι καταδικασμένα να μην μάθουν κάποιο μουσικό όργανο γιατί για να διδαχθούν θα πρέπει να τρώνε μία ώρα πέρα δώθε στους δρόμους, θα πρέπει οι γονείς τους εκτός από τα δίδακτρα να πληρώνουν και άλλα τόσα σε βενζίνες με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν στο κόστος.
Στην ίδια λογική κόστους οφέλους δεν συγκροτούνται με πρωτοβουλία του Δήμου αθλητικές υποδομές και δεν προσλαμβάνονται γυμναστές, στην ίδια λογική δεν δημιουργούνται υποδομές πολιτισμού, καλλιτεχνικοί χώροι ώστε να συγκροτηθούν θεατρικές ή άλλες καλλιτεχνικές ομάδες και όταν ένα παιδί, δεν μπορείς να το στρέψεις εδώ στον Λούρο, στον αθλητισμό και τον πολιτισμό, όταν βλέπεις ως γονέας πως η ίδια η πολιτεία, ο ίδιος ο Δήμος το αντιμετωπίζει ανισότιμα τι κάνεις; Άμα μπορείς σηκώνεσαι και φεύγεις και πας στην Πρέβεζα, στη Άρτα στα Γιάννενα ή οπού βρεις καλύτερα.
Άλλο ένα παράδειγμα για το τι σημαίνει πρακτικά Δήμος – επιχείρηση; Σημαίνει να πληρώνεις το νερό χρυσάφι και αυτό να μην πίνεται. Όλοι γνωρίζουμε πως και στο Δήμο Πρέβεζας τους υδάτινους πόρους, δίκτυο ύδρευσης, αποχέτευσης, δεξαμενές αντλιοστάσια και βιολογικούς καθαρισμούς είναι στην ευθύνη της ΔΕΥΑΠ, μιας δημοτικής επιχείρησης Α.Ε που δουλεύει καθαρά ως επιχείρηση με δικό της προϋπολογισμό και δικό της ασφυκτικό οικονομικό έλεγχο. Αυτή η επιχείρηση στην Πρέβεζα μέχρι και τα μισά περίπου της θητείας Γεωργάκου ήταν μία επιχείρηση η οποία είχε ευθύνη για τον καποδιστριακό Δήμο Πρέβεζας και δούλευε με περίπου 20 άτομα προσωπικό. Αυτή η επιχείρηση πριν από 1-2 χρόνια πραγματοποίησε χωρική επέκταση και στις υπόλοιπες δύο δημοτικές ενότητες, χωρίς να προσλάβει ούτε ένα άτομο, χωρίς να αγοράσει ούτε ένα μηχάνημα ενώ γνωρίζανε πως είχαν να επιβλέψουν και συντηρήσουν ένα τεράστιο δίκτυο ύδρευσης δεκάδων χωριών άσχημα συντηρημένο και σε μεγάλο βαθμό αχαρτογράφητο.
Γιατί λέτε το κάνανε αυτό; Γιατί ως επιχείρηση έπρεπε να αυξήσει τα έσοδα της βάζοντας στο πελατολόγιο άλλους 10.000 χιλιάδες πελάτες, αυξάνοντας τους κατακόρυφα το λογαριασμό με τα διάφορα πάγια τέλη που προβλέπονται και με την αύξηση της τιμής του κυβικού ώστε να εξισωθεί με αυτό της Πρέβεζας. Τί αποτέλεσμα είχε αυτή κίνηση; Να δημιουργούνται διάφορες βλάβες, σπασίματα κτλ στις τοπικές κοινότητες και να μην υπάρχει καμία δυνατότητα από τη ΔΕΥΑΠ να ανταποκριθεί στοιχειωδώς λόγω έλλειψής προσωπικού με πολυήμερες διακοπές του νερού πέρυσι στον Ωρωπό λόγω βλάβης στο αντλιοστάσιο και πολλά άλλα προβλήματα, με προβληματικό καθαρισμό των δεξαμενών σε πολλές τοπικές κοινότητες της Δημοτικής ενότητας, με προβληματική λειτουργία του βιολογικού του Λούρου ο οποίος πολύ αμφιβάλουμε ότι δουλεύει επαρκώς και υπάρχουν προβληματισμοί ότι δεν επιτηρείται ούτε συντηρείται επαρκώς ο εξοπλισμός με συνέπεια να κινδυνεύει να υποστεί ανεπανόρθωτη φθορά
Από τα δύο αυτά παραδείγματα φαίνεται τι σημαίνει ένας Δήμος να λειτουργεί με όρους κόστους οφέλους και πόσο τελικά ζημιογόνος είναι για τους πολίτες
Πάμε τώρα να δούμε τί σημαίνει να είναι ένας Δήμος το μακρύ χέρι του κράτους και τι επιπτώσεις μπορεί αυτό να έχει για τους κατοίκους του Λούρου. Ένας τέτοιος Δήμος και ένας τέτοιος Δήμαρχος όταν ασκεί διοίκηση δεν βάζει ως προτεραιότητα του τις ζωτικές ανάγκες των κατοίκων αλλά την υλοποίηση των εκάστοτε κυβερνητικών πολιτικών και των οδηγιών της ΕΕ κι ας είναι αυτό ζημιογόνο για τους Δημότες. Θα αναφέρουμε δύο-τρία παραδείγματα για να δούμε τι σημαίνει αυτό με λίγα λόγια.
Οδοφωτισμός και ενεργειακή αναβάθμιση. Οδηγία της ΕΕ εδώ και πάνω από 10 χρόνια και επίσημη πολική των τελευταίων κυβερνήσεων είναι να ενισχύσουν και στην Ελλάδα τις επενδύσεις σε πράσινες τεχνολογίες με την μορφή ΣΔΙΤ δηλαδή συμπράξεων της πολιτείας με ιδιώτες επενδυτές. Αυτές οι επενδύσεις πατάνε πάνω σε υπαρκτά και σοβαρά πολλές φορές προβλήματα όπως είναι ο οδοφωτισμός ο οποίος και στον Δήμο Πρέβεζας αλλά και στα χωριά είναι σε μεγάλο χάλι. Έρχεται λοιπόν η περιφέρεια μέσα από ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα που ονομάζεται ELENA να αντικαταστήσει τα φωτιστικά ολόκληρου του Δήμου περίπου 2500 φωτιστικά. Η εταιρία που θα τα αναλάβει και η οποία είναι μία από τρεις που μονοπωλιακά λυμαίνονται τη χώρα. Αυτή η εταιρία θα κάνει την επένδυση χωρίς να βάλει παρά ελάχιστα χρήματα γιατί θα αντλήσει σχεδόν το σύνολο των κεφαλαίων που θα επενδύσει από το πρόγραμμα, δηλαδή θα αντικαταστήσει τα φωτιστικά επενδύοντας ελάχιστα χρήματα. Για αυτή της όμως την υπηρεσία έχει την απαίτηση να εισπράξει τα 35% των δημοτικών τελών για 12 ολόκληρα χρόνια φεσώνοντας τους δημότες με πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ! Αυτοί οι υπολογισμοί ενδεχομένως να προσαρμοστούν και προς τα πάνω διότι έγιναν πριν εκτιναχθεί η τιμή της κιλοβατώρας
Και όλα αυτή τη στιγμή που θα μπορούσε ο ίδιος ο Δήμος να μπει σε αντίστοιχο πρόγραμμα και να κάνει το ίδιο έργο χωρίς κόστος. Αυτή η κατάπτυστη σύμβαση ψηφίστηκε την πρώτη φόρα τόσο από την παράταξη του Δημάρχου όσο και από τη Δημοτική παράταξη Ανάπτυξη τώρα και επισφραγίστηκε προχθές στο Δημοτικό συμβούλιο από την παράταξη του Δημάρχου με τις πρόσφατες μεταγραφές που έκανε. Το παράδειγμα του οδοφωτισμού αποτελεί ένα πολύ σπουδαίο παράδειγμα που δείχνει παραστατικά πώς αυτή τη ανάπτυξη μέσω ΣΔΙΤ, την πληρώνουμε τελικά από την τσέπη μας.
Ένα άλλο παράδειγμα της ίδιας λογικής των ΣΔΙΤ είναι αυτό των απορριμμάτων και της διαχείρισης του στο οποίο έχει στηθεί μια ολόκληρη μηχανή που αποτελείται από τον μεγαλοεπενδυτή της ΤΕΡΝΑ που έχει το εργοστάσιο διαχείρισης απορριμμάτων στα Γιάννενα και του οποίου πληρώνουμε σκουπίδια πάμε δε πάμε, καθώς και από άλλους εργολάβους για την μεταφορά σκουπιδιών και υπολείμματος τους οποίους πληρώνουμε στο ακέραιο από την τσέπη μας με συνέπειά να εκτιναχθεί το κόστος ενώ η όλη διαχείριση θα μπορούσε να γίνει με πολύ λιγότερα χρήματα αν αναλάβαιναν οι υπηρεσίες του Δήμου και υπάλληλοι του ΦΟΣΔΑ να κάνουν τη μεταφορά και αν ταυτόχρονα είχε αναπτυχθεί εκτεταμένο δίκτυο ανακύκλωσης με μπλε και καφέ κάδους για γυαλί μέταλλο και οργανικό υπόλειμμα
Τρίτο παράδειγμα που δείχνει πόσο ζημιογόνα για του πολίτες του Δήμου είναι η λογική του Δήμου ως μακρύ χέρι του κράτους είναι το παράδειγμα των εργολαβικών υπηρεσιών. Γενική κατεύθυνση που δίνεται μέσα από το Υπουργείο εσωτερικών, είναι ο Δήμαρχος να υποκαθιστά τις υπηρεσίες του Δήμου με εργολαβικές υπηρεσίες ώστε να έχει όσο το δυνατόν λιγότερο προσωπικό. Αυτή η λογική δεν ξέρω πόσο αποτελεσματική είναι αλλά σίγουρα είναι πολύ κοστοβόρα διότι όταν αγοράζεις εργολαβικές υπηρεσίες σίγουρα τις πληρώνεις παραπάνω διότι πέρα από το μισθολογικό κόστος καταβάλεις και εργολαβικό κέρδος. Αυτή την πολιτική επιλογή έκανε και η παρούσα Δημοτική αρχή χρησιμοποιώντας εργολάβους για τα πάντα.
Κατ’ αρχάς μια εργολαβική υπηρεσία που την πληρώσαμε χρυσάφι ήταν αυτή της ναυαγοσωστικής κάλυψης η οποία μας κοστίζει ετησίως 415.000 ευρώ ενώ θα μπορούσε ο δήμος να την αναλάβει με πάρα πολύ λιγότερα χρήματα και θα εξοικονομούσαμε αυτά τα δύο εκατομμύρια ευρώ στην πενταετία.
Εργολαβικές υπηρεσίες για ηχητικά και φωτισμό στις διάφορες πολιτιστικές εκδηλώσεις ενώ ο Δήμος έχει τα δικά του ηχητικά που θα μπορούσαν με κάποια λίγα χρήματα να εκσυγχρονιστούν. Ενδεικτικά να πω πως το κόστος για μια εκδήλωση σε ήχο μπορεί να ξεπεράσει και τα τρία χιλιάρικα τη στιγμή που μπορεί να γίνουν και 50-60 εκδηλώσεις όλο το καλοκαίρι.
Εργολαβικές υπηρεσίες για το πράσινο ενώ θα μπορούσε με λίγους εργάτες να γίνει η ίδια δουλειά.
Αυτό τι αποτέλεσμα έχει στην καθημερινότητα των πολιτών και ειδικά των δημοτικών ενοτήτων όπως αυτή του Λούρου;
Έχει ως αποτέλεσμα τα λίγα χρήματα που έχει ο Δήμος να ξοδεύονται για εργολαβικές υπηρεσίες και να μην περισσεύουν χρήματα για βασικές ανάγκες του Δήμου όπως για παράδειγμα τον καθαρισμό των κοινόχρηστων χώρων το καλοκαίρι όπου άμα φέρει κάποιος μία βόλτα στους κοινόχρηστους χώρους των τοπικών κοινοτήτων θα καταλάβει πως από ένα θαύμα δεν έχουμε πάρει ακόμη φωτιά, την δημιουργία αντιπυρικών ζωνών σε δάση όπως αυτό του Αγίου Βαρνάβα, να μην συντηρούνται οι πυροσβεστικοί κρουνοί και να μην δημιουργούνται κι άλλοι, να μην γίνονται αντιπλημμυρικά έργα με αποτέλεσμα να έχουμε φαινόμενα να πνιγόμαστε και εδώ στο Λούρο σε μία πιο δυνατή βροχή. Να μην ελέγχεται η αντισεισμική θωράκιση των σχολείων και των Δημοτικών κτηρίων με αποτέλεσμα να μην ξέρουμε αν στέλνουμε τα παιδιά μας σε ασφαλή κτήρια και πολλά άλλα
Οφείλουμε να παραδεχτούμε όμως πως για όλη αυτή την εικόνα που επικρατεί στο Δήμο έχει προσωπικές ευθηνές και η ιδία η δημοτική αρχή και ο ίδιος ο Δήμαρχος, ευθύνες για πράξεις που θα μπορούσε να αποφύγει.
Κατ’ αρχάς πολλές απευθείας αναθέσεις σε βαθμό που του έγινε δημόσια κριτική. Πολλές αναθέσεις με το στόμα. Μια εντελώς παράνομη πρακτική στην οποία έρχονται μετά διάφοροι επαγγελματίες και ζητάνε χιλιάδες ευρώ χωρίς να μπορεί η δημοτική αρχή να παρουσιάσει ένα τιμολόγιο στην οικονομική επιτροπή.
Κακή και ανισότιμη διαχείριση του δημόσιου χρήματος. Δεν μπορεί να δαπανάμε 25 χιλιάδες ευρώ για μία συναυλία στην Πρέβεζα τη στιγμή που δίνουμε 30.000 για τον καθαρισμό των αγροτικών οδών της Δημοτικής ενότητας Λούρου!
Δεν μπορεί να γίνονται 60 πολιτιστικές εκδηλώσεις στην Πρέβεζα και καμία στο Λούρο.
Δεν είναι δίκαιο να εισπράττεις από τις δημοτικές ενότητες και να μην αποδίδεις σε υπηρεσίες ούτε καν αυτά που εισέπραξες.
Ένα άλλο ζήτημα που κατά τη γνώμη μας έχει ουσία είναι το θέμα της υγειονομικής κάλυψης της περιφερειακής ενότητας Λούρου τόσο σε πρωτοβάθμιο όσο και σε δευτεροβάθμιο επίπεδο. Στον Λούρο , μία περιοχή που έχει τόσους χιλιάδες μόνιμους κατοίκους η οποία στην πλειοψηφία τους είναι ηλικιωμένοι επικρατεί κυριολεκτικά υγειονομική ερήμωση. Ένα πολυιατρείο υποστελεχωμένο που δουλεύει μέχρι το μεσημέρι και μετά τίποτα. Ουσιαστική πρωτοβάθμια περίθαλψη χωρίς να βάζεις το χέρι στην τσέπη δεν υπάρχει και κάλυψη επειγόντων περιστατικών ουσιαστικά δεν υπάρχει γιατί δεν υπάρχει σταθμός ΕΚΑΒ στην περιοχή, πάγιο αίτημα των κατοίκων που φέραμε και στη Βουλή μέσα από τον πολιτικό μας φορέα.
Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς ως Λαϊκή Συσπείρωση για το Λούρο;
Η αλήθεια είναι πως δε θα υποσχεθούμε θαύματα σε ένα τόσο αντίξοο νομικό πολιτικό και οικονομικό πλαίσιο . Μπορούμε όμως να υποσχεθούμε μια σειρά από παρεμβάσεις που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα και θα δώσουν εργασιακή προοπτική στους κατοίκους της περιοχής ώστε να αρχίσει σιγά σιγά η περιοχή να αναπτύσσεται
- Πρώτο και βασικό μέλημά μας θα είναι να σταθούμε δίπλα στους αγρότες και τις ανάγκες τους. Αρωγοί στα ζωτικά τους αιτήματα για φτηνό νερό, φτηνό ρεύμα, φτηνό πετρέλαιο. Δεσμευόμαστε ότι στόχος μας θα είναι με δικό μας εξοπλισμό και δικούς μας εργάτες να διασφαλίζουμε τον καθαρισμό των αγροτικών οδών και γενικά ότι ο αγρότης θα μας νιώθει συνέχεια δίπλα του, συμπαραστάτη. Να νοικιάζονται οι Δημοτικές εκτάσεις σε γεωργούς με συμβολικό τιμή για να τις καλλιεργήσουν. Το βάζουμε ως πρώτη προτεραιότητα γιατί όταν για τον αγρότη τον συμφέρει να καλλιεργήσει και βγάζει ικανό κέρδος θα μείνει, δεν θα εγκαταλείψει τον τόπο του
- Να διασφαλίσουμε τακτική συγκοινωνία από το Λούρο στην Πρέβεζα και από τα χωριά στο Λούρο ώστε το κόστος μετακίνησης να μην είναι τέτοιο που να είναι ασύμφορο για έναν εργαζόμενο που ζει στο Λούρο και δουλεύει στην Πρέβεζα να μετακινείται
- Σταθμός ΕΚΑΒ στο Λούρο και υγειονομική κάλυψη για έκτακτα περιστατικά όλο το 24ωρο
- Αποφασιστική ενίσχυση του Βοήθεια στο σπίτι στην δημοτική ενότητα Λούρου και ώστε να μπορεί να συνδράμει στο σύνολο των ηλικιωμένων που έχουν ανάγκη και όχι σε μέρος αυτών
- Παράρτημα Ωδείου στο Λούρο. Ενίσχυση αθλητικών σωματείων και ακαδημιών για να προάγουμε τον αθλητισμό. Ενίσχυση πολιτισμικών δραστηριοτήτων. Θεατρικές ομάδες, χορευτικοί σύλλογοι κ.ο.κ
- Μείωση δημοτικών και ανταποδοτικών τελών στα πρότυπα της Πάτρας
- Διοργάνωση εκδρομών-κατασκηνώσεων σε παιδιά του Δήμου που δεν έχουν οικονομική δυνατότητα για διακοπές
- Οι μισές πολιτιστικές εκδηλώσεις του Δήμου Πρέβεζας θα γίνονται στις δημοτικές ενώσεις Λούρου και Ζαλόγγου.
- Επαναλειτουργία του αστυνομικού τμήματος στο Λούρο
Κλείνοντας λοιπόν αγαπητοί φίλοι και συνδημότες θα ήθελα να τονίσω πως εδώ στην παρούσα εκλογική μάχη άσχετα με πόσες παρατάξεις θα κατέβουν τελικά, διαφαίνονται πως υπάρχουν δύο δρόμοι. Ό ένας είναι ο δρόμος του σκύβω το κεφάλι και ακολουθώ τη μοίρα μου, ο δρόμος της προσωπικής υποχρέωσης, ο δρόμος της ανοχής στην κακοδιαχείριση, ο δρόμος της μικροπολιτικής του άρτου και θεάματος, ο δρόμος της ρουσφετολογικής συναλλαγής, ο δρόμος που δε σέβεται το δημόσιο χρήμα.
Υπάρχει όμως και ο άλλος δρόμος, ο δρόμος της Λαϊκής συσπείρωσης, δρόμος που δε βάζει στο επίκεντρο τους πέντε επιχειρηματίες της Πρέβεζας και τους δέκα εργολάβους αλλά βάζει τον εργαζόμενο άνθρωπο και τις ανάγκες του, το μικρό παιδί και τις ανάγκες του, τον ηλικιωμένο συνταξιούχο στο Σκιαδά και τις ανάγκες του, είναι ο δρόμος που βάζει άλλες προτεραιότητες πρώτες, τις ανθρώπινες, είναι ο δρόμος που δεν πορεύεται με το μπαξίσι και το ρουσφέτι είναι ένας δρόμος ανηφορικός αλλά και ταυτόχρονα φαρδύς, είναι ένας δρόμος που μας χωράει όλους μας και γι αυτό από αυτό εδώ το βήμα σας καλούμε κοιτώντας σας στα μάτια να τον πορευτούμε όλοι μαζί, να αλλάξουμε όλοι μαζί σελίδα στην ιστορία της Πρέβεζας, στην ιστορία του Λούρου
Καλό σας βράδυ, ευχαριστώ