Πρέβεζα: Ζευγάρι που είχε νοσήσει από κορονοϊό εμφανίστηκε ξανά οριακά Θετικό

Ημερομηνία:

Η Πανδημία ”χτυπά” χωρίς διακρίσεις πλέον, όλες τις ηλικίες με τους ειδικούς να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις ανακοινώσεις τους.

Μάλιστα όλες οι ενέργειες που γίνονται προκειμένου να διαπιστωθεί αν κάποιος είναι θετικός ή όχι θα λέγαμε κατά κάποιο τρόπο ότι επανελέγχονται.

Στην Πρέβεζα τώρα πριν από περίπου δέκα ημέρες ένα ζευγάρι είχε βρεθεί θετικό στον κορονοϊό, εμφανίζοντας ωστόσο ήπια συμπτώματα της νόσου.

Το συγκεκριμένο ζευγάρι είχε πραγματοποιήσει μοριακά τεστ και εφόσον δεν κρίθηκε αναγκαία η νοσηλεία τους, έλαβαν οδηγίες από τους γιατρούς και βρίσκονταν σε κατ’ οίκον νοσηλεία.

Οι μέρες πέρασαν και το ζευγάρι νιώθοντας καλά και χωρίς συμπτώματα πλέον, μετέβη στο νοσοκομείο Πρέβεζας, προκειμένου να επαναλάβει το τεστ.

Ωστόσο τα αποτελέσματα τα οποία βγήκαν έδειξαν ότι και οι δύο βρέθηκαν οριακά θετικοί στη νόσο, με αποτέλεσμα να επιστρέψουν στο σπίτι τους, λαμβάνοντας εκ νέου οδηγίες από τους γιατρούς.

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Έναρξη Πολιτιστικού Καλοκαιριού Δήμου Ζηρού με τη Γιορτή Λήξης της Σχολικής Χρονιάς

Ο Δήμος Ζηρού καλωσορίζει το φετινό Πολιτιστικό Καλοκαίρι με...

2ος Μαθητικός Αγώνας Δήμου Ζηρού: «Στο Δρόμο του Πελαργού» την Κυριακή 14 Ιουνίου 2026

Ο Δήμος Ζηρού διοργανώνει τον 2ο Μαθητικό Αγώνα «Στο...

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΝΟΜΟΥ ΠΡΕΒΕΖΗΣ – Τελετή Μνήμης για τον Οδυσσέα Ανδρούτσο στην Αθήνα

Με ιδιαίτερη συγκίνηση και αισθήματα σεβασμού προς τη μνήμη...