Ευχαριστήριο για την ράμπα αναπήρων στην Καστροσυκιά

Ημερομηνία:

“Έχουμε συνηθίσει οι πολίτες να γράφουμε όταν είναι να διαμαρτυρηθούμε ή να παραπονεθούμε στον δήμαρχο ή στην περιφέρεια . Ως πολίτης αισθάνομαι την ανάγκη να γράψω για να συγχαρώ και μα ευχαριστήσω θερμά την περιφέρεια Ηπείρου και τον Δήμο Πρέβεζας για την ράμπα αναπήρων στην περιοχή της Καστροσυκιάς. Ευχαριστώ που είστε ευαίσθητοι όσο αναφορά ανθρώπους με ειδικές δεξιότητες. Ευχαριστώ που θα συνεχίσετε να αγωνίζεσθε για τους πολίτες!

Μετά τιμής Παπαδοπούλου Ελλάς, εκπαιδευτικός “

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Έκτακτο Δελτίο Υψηλού Κινδύνου Εκδήλωσης Πυρκαγιάς στην Π.Ε. Πρέβεζας την Κυριακή 28-06-2026

Σύμφωνα με τον από 27-06-2026 Ημερήσιο Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου...

Με λαμπερά εγκαίνια άνοιξε τις πύλες του το «Limanaki» στο Κανάλι Πρέβεζας – Ένας νέος all day προορισμός δίπλα στο κύμα (video-pics)

Παρουσία εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης, επιχειρηματιών, συγγενών, φίλων και πλήθους...