Επιστρέφουν στα καθήκοντά τους οι γιατροί και οι νοσηλεύτριες του Γ.Ν Πρέβεζας – Αρνητικός και ο 19χρονος

Ημερομηνία:

Επιστρέφουν στα καθήκοντά τους έπειτα από μία εβδομάδα που βρίσκονταν σε κατ’ οίκον καραντίνα οι 2 γιατροί και οι 4 νοσηλεύτριες που είχαν έρθει σε επαφή με θετικό κρούσμα στην χειρουργική κλινική.

Αν και από την αρχή δεν υπήρχε κανένας φόβος να ”κόλλησαν” από τον 19χρονο, ωστόσο όπως όριζε το ιατρικό πρωτόκολλο έπρεπε να τεθούν σε καραντίνα.

Μετά από 7 ημέρες υποβλήθηκαν σε μοριακά τεστ για τον κορονοϊό και όλα τα αποτελέσματα επέστρεψαν αρνητικά.

Έτσι επιστρέφουν στα καθήκοντά τους και στην μάχη ενάντια στην Πανδημία του κορονοϊού.

Αρνητικός ο 19χρονος

Αρνητικά επέστρεψαν τα αποτελέσματα και για τον 19χρονο, ο οποίος είχε βρεθεί θετικός έπειτα από το τροχαίο ατύχημα και την εισαγωγή του στην χειρουργική κλινική.

Ο 19χρονος είχε υποβληθεί σε τεστ για τον κορονοϊό.

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ο «ΟΡΦΕΑΣ» εντυπωσίασε στην εκδήλωση του Δήμου Ζίτσας για την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής

Τον θαυμασμό και τα συγχαρητήρια απέσπασε η Φιλαρμονική μας...

Ανακοίνωση ΔΕΥΑ Πρέβεζα – Διακοπή Υδροδότησης 06:00–18:00 την Παρασκευή 26/06 λόγω Εργασιών Αποκατάστασης Βλάβης

Κάνουμε γνωστό στους καταναλωτές, ότι αύριο Παρασκευή, 26-06-2026 λόγω...

Έκτακτη διακοπή υδροδότησης στις Δ.Κ. Νέας Κερασούντας και Πέτρας

Ο Δήμος Ζηρού ενημερώνει τους κατοίκους των Δημοτικών Κοινοτήτων...