Δήμος Ζηρού: Συνεχίζεται η καταγραφή και η αποκατάσταση των ζημιών

Ημερομηνία:

Το σύνολο των μηχανημάτων έργου του Δήμου Ζηρού εξακολουθούν να βρίσκονται στα σημεία που έχουν προκληθεί ζημιές από τα ακραία καιρικά φαινόμενα και προσπαθούν να αποκαταστήσουν τα προβλήματα, ενώ συνεργεία με μηχανικούς του Δήμου συνεχίζουν την καταγραφή τους.

Στο μεταξύ ο Δήμος Ζηρού με αίτημά του προς την διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας Περιφέρειας Ηπείρου ζητάει την κήρυξη του Δήμου σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Επίσης έγινε αναγγελία και ενημέρωση για τις ζημιές, προς όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες και τον ΕΛΓΑ, ώστε να υπάρξει μέριμνα και στήριξη των μονάδων και των επιχειρήσεων που πλημμύρισαν και είχαν απώλειες σε ζωικό κεφάλαιο, ζωοτροφές, μηχανήματα κλπ.

φωτογραφία αρχείου

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ανάπτυξη Τώρα: Ζητά θεσμικό έλεγχο και δημόσιες απαντήσεις για υπόθεση κοινόχρηστου χώρου

Το σκάνδαλο με τις Πολεοδομίες, που απασχολεί τις τελευταίες...

Σπύρος Κυριάκης: Συνάντηση με τον Υπουργό Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη

Χθες είχα τη χαρά να συναντηθώ με τον Υπουργό...